Wednesday 8 November 2017

C niinkuin Celestial

Celestial on Color Clubin Halo Hues-perheen uusin tulokas, jota saa vain Live Love Polishilta. Talla olen lakannut kerran aikaisemminkin, yksi niista harvoista kerroista, kun kesalla vaivauduin kynsia lakkaamaan, mutta en silloin ottanut kuvia.


Lakka on tosi kaunis, semmoinen josta on vaikea sanoa onko se pinkki vai violetti, joten sanotaan vaikka violetinpinkki. :D Peittaa melkeinpa yhdella kerroksella, varmaan muuten toimisi myos leimauksessa, kuten muutkin Halo Huesit. Lakkasin varmuuden vuoksi kuitenkin kaksi kerrosta.


Halusin sitten jotkut natit leimat, jotka eivat peittaisi pohjalakkaa liikaa. Paatin vaihteeksi tsekata Uber Chic-laattani, ja valitsin laatalta 10-1 yksittaisen kukkakuvion, ja leimailin sen valkoisella kynsien tyveen. Tama kuvio on juuri sellainen, joka olisi oikeastaan pitanyt tehda tuplana, mutta en uskaltanut nyt lahtea sille linjalle, koska edellinen yritys meni niin pipariksi. Sen sijaan paatin laittaa kukkien keskustoihin pienet kristallit. Muuten hyva idea, mutten loytanyt Swarovskejani mistaan! En tajua, mihin ihmeen jemmaan olen ne piilottanut. Loysin lakkauspoydan laatikosta pussillisen pienia strasseja, ja tyydyin sitten niihin. Paallyslakka tietenkin arsyttavasti samensi ne, joten olisi ollut melkein parempi olla ilman.


Lopputulos jai musta nyt vahan pliisuksi, olisi tosiaan pitanyt tehda ne tuplaleimat. Vai mita ootte mielta?

Ps. Loysin ne Swarovskit seuraavana paivana juuri sielta missa niiden pitikin olla, lakkauspoydan laatikosta. Nimim. 'Puusilma'

2 comments:

  1. Aaaaaah mikä lakka! ♥_♥ Voi miksi tätä saa vaan tuolta, inhoan ulkomaisista verkkokaupoista tilailua :D Muttasiis tää on nyt kyllä piiitkästä aikaa sellainen ihan tosissaan silmät sydämiksi sulattava lakka, mä olin melkein unohtanut tän fiiliksen! Eikä mulla ole mitään tällaista :o Laitoin nyt kirjanmerkkeihin, pakkohan tää on vielä tilata :D

    Ja siis no mun mielestä nää kynnet on kokonaisuutena justiinsa täydelliset näin! ♥ Mun mielestä ihanan raikkaat, uskon että paremmat tällain ilman tuplaleimoja :)

    ReplyDelete
  2. Kiitos taas, kylla taa mullekin oli ihan must have. :)

    ReplyDelete